ikona tel 731 856 330 lub 534 520 202
ikona tel biuro@szkoleniaimpuls.pl
ikona tel Poniedziałek - Piątek 8:00 - 16:00

Postępowanie i archiwizacja korespondencji przekazanej przez ePUAP


Termin: 09 grudnia 2024
09:00-13:00
Szkolenie Online

Prowadzący:
specjalista ds. zarządzania dokumentacją, doktor n. hum. z zakresu archiwistyki, biegły sądowy, wykładowca WSAP w Kielcach, absolwentka Wydziału Humanistycznego UMCS w Lublinie, wieloletni pracownik Oddziału Nadzoru Archiwalnego w Archiwum Państwowym w Kielcach, prowadzi własną działalność gospodarczą z zakresu spraw kancelaryjno-archiwalnych.

Program szkolenia

1. Podstawa prawna dla zarządzania dokumentacją elektroniczną

2. Rola normatywów kancelaryjno-archiwalnych w zarządzaniu dokumentacją jednostki organizacyjnej.

3. Definiowanie systemu wykonywania czynności kancelaryjnych oraz dokumentowania przebiegu i załatwiania spraw i konsekwencje wyboru dla zarządzania dokumentacją w jednostce - system tradycyjny a ePUAP, system EZD a ePUAP.

4. Kluczowe definicje kancelaryjne: dokument papierowy, odwzorowanie cyfrowe, naturalny dokument elektroniczny, metadane, składy chronologiczne.

5. Kwalifikacja archiwalna dokumentacji tworzonej, napływającej i składanej w podmiocie i korzystanie z jednolitego rzeczowego wykazu akt.

6. Zbiory dokumentacji tworzącej akta spraw i nietworzącej akt sprawy.

7. Obieg dokumentów w podmiocie a dokumentacja przesyłana przez ePUAP:

8.Archiwizacja dokumentacji otrzymanej przez ePUAP:

- Przechowywanie dokumentacji spraw zakończonych w komórkach organizacyjnych.

- Przekazywanie dokumentacji spraw zakończonych do archiwum zakładowego.

9. Zasady opracowania dokumentacji zakończonej: porządkowanie akt spraw, opisanie jednostek archiwalnych, sporządzenie ewidencji dokumentacji.

10.Archiwizacja dokumentów elektronicznych (w systemie teleinformatycznym i na informatycznych nośnikach danych).

11. Standardy porządkowania, ewidencjonowania i technicznego zabezpieczania materiałów archiwalnych.

12. Odpowiedzialność twórców dokumentacji po przekazaniu akt do archiwum instytucji: wycofanie, udostępnianie, brakowanie.

13. Problem e-doręczeń w praktyce kancelaryjnej

Sposób realizacji szkoleń online:

  • Szkolenie jest realizowane w formie on-line. Uczestnik przebywa w swoim miejscu pracy/zamieszkania.
  • Trener prowadzi zajęcia „na żywo” – uczestnicy widzą go i słyszą, mogą zadawać pytania poprzez czat. Szkolący udostępnia swój ekran z materiałami szkoleniowymi.
  • Do uczestnictwa w szkoleniu wystarczy dostęp do urządzenia podłączonego do Internetu, mikrofon / głośniki i wygodny fotel.
  • Platforma, na której odbywa się szkolenie jest dostępna przez przeglądarkę internetową. Dzień przed szkoleniem na podany adres e-mail zostanie przesłany link z dostępem do wirtualnego pokoju konferencyjnego. Należy w niego kliknąć, żeby przy jego pomocy móc połączyć się z trenerem oraz innymi uczestnikami szkolenia.
  • Materiały szkoleniowe oraz zaświadczenie o ukończeniu szkolenia otrzymają Państwo mailowo.

Załączniki

Formularz zgłoszenia online 9.12.2024 Postępowanie i archiwizacja korespondencji przekazanej przez ePUAP.docx

Cena: 459 zł /osoba (zw. z Vat)
Cena zawiera:
  • udział 1 osoby w szkoleniu on-line
  • materiały szkoleniowe przekazane w wersji elektronicznej
  • certyfikat ukończenia szkolenia

Zgłoszenia prosimy nadsyłać do 04 grudnia 2024 do godz. 15:00

Płatności za szkolenie należy dokonać na podstawie otrzymanej faktury (przekazywanej w dniu szkolenia) w ciągu 7 dni przelewem.
Nie wymagamy płatności przed szkoleniem.

W przypadku potwierdzenia lub odwołania szkolenia wszyscy uczestnicy zapisani na szkolenie zostaną o tym poinformowani drogą telefoniczną, najpóźniej na dzień przed szkoleniem.

W przypadku rezygnacji ze szkolenia w terminie krótszym niż 3 dni robocze przed datą jego rozpoczęcia, uczestnik będzie zobowiązany do pokrycia całości kosztów szkolenia.

Potrzebują Państwo pomocy lub bardziej szczegółowych informacji? Prosimy o kontakt pod nr. tel. +48 731 856 330 lub +48 534 520 202 lub e-mail szkolenia@szkoleniaimpuls.pl.


Mogą Państwo zapisać sie na szkolenie używając naszego formularza poniżej.

Wszystkie pola oznaczone gwiazdką * muszą być wypełnione.


Dane do faktury - nabywca

Dane do faktury - odbiorca (wypełnić jeśli dotyczy)


Zgoda na przetwarzanie danych osobowych

Zgoda jest wymagana w celach rejestracji