ikona tel 731 856 330 lub 534 520 202
ikona tel biuro@szkoleniaimpuls.pl
ikona tel Poniedziałek - Piątek 8:00 - 16:00

Zastosowanie Chatu GPT w administracji w praktyce


Termin: 30 stycznia 2025
09:00-13:00
Szkolenie Online

Cel:
Zdobycie wiedzy w jaki sposób funkcjonują algorytmy sztucznej inteligencji i w jaki sposób mogą wspomóc pracę organu administracji publicznej. Pokazanie w jaki sposób ChatGPT może pomóc zautomatyzować pracę. Pokazanie praktycznych zastosowań ChatGPT i innych generatorów

Adresaci:
Kadra zarządzająca. Osoby chcące wykorzystać AI jako przydatne narzędzie w swojej pracy. Pracownicy administracji publicznej. Wszyscy zainteresowani tematem.

Prowadzący:
członek grupy roboczej ds. sztucznej inteligencji przy Ministerstwie Cyfryzacji (GRAI). wdrożeniowiec systemów klasy EZD, członek ISSA POLSKA (grupa robocza ds. AI). Audytor wiodący i wewnętrzny. Wdraża systemy ochrony danych os., zajmuje się audytem ryzyka związanego z przeważaniem danych os., opracowuje dokumentację z zakresu ochrony danych os., obiegu dokumentów w podmiocie oraz informacji publicznej., Ponadto wdraża platformę EPUAP2 wraz z jej konfiguracją, nadzoruje projekty archiwizacyjne oraz digitalizacyjne. Zajmuje się prowadzeniem szkoleń z zakresu ochrony danych os. (RODO), archiwistyki, platformy EPUAP2, systemów klasy EZD (ELOprofessional), Biuletynu Informacji Publicznej, prawa administracyjnego i dostępu do informacji publicznej.

Program szkolenia

 

I.    Wprowadzenie do ChatGPT


1.    Czym jest ChatGPT?

2.    Przegląd możliwości i zastosowań ChatGPT

3.    Zalety i ograniczenia

4.    Jak zacząć z ChatGPT?

5.    Podstawowe funkcje bota

6.    Przykłady zastosowań w różnych branżach


II.    Integracja ChatGPT z różnymi systemami


1.    Popularne platformy wspierające ChatGPT

2.    Automatyzacja procesów i tworzenie treści

3.    Generowanie treści urzędowych

4.    Automatyzacja obsługi klienta

5.    Wsparcie procesów


III.    Zarządzanie komunikacją z klientami za pomocą ChatGPT


1.    ChatGPT w obszarze administracji publicznej

2.    Skuteczne odpowiedzi na pytania i problemy klientów

3.    Tworzenie spersonalizowanych odpowiedzi

4.    Rozwój umiejętności i kompetencji z zakresu obsługi chatbota

5.    Zapoznanie z najlepszymi praktykami

6.    Rozwiązywanie problemów i optymalizacja chatbota


IV.    Wykorzystanie ChatGPT w administracji publicznej


1.    Wykorzystanie ChatGPT do obsługi klienta, analizy zapytań oraz opinii klientów

2.    Jak ChatGPT może pomóc obniżyć koszty?

3.    Automatyzacja podejmowania decyzji

4.    Tworzenie pism urzędowych

5.    Tworzenie umów 

6.    Tworzenie prezentacji multimedialnych

7.    Automatyzacja odpowiedzi na pisma

8.    Pisanie maili

9.    Wykorzystanie ChatGPT w generowaniu raportów


V.    Podsumowanie i dyskusja


1.    Wyzwania i możliwości związane z ChatGPT

2.    Dyskusja i wymiana doświadczeń


Sposób realizacji szkoleń online:

  • Szkolenie jest realizowane w formie on-line. Uczestnik przebywa w swoim miejscu pracy/zamieszkania.
  • Trener prowadzi zajęcia „na żywo” – uczestnicy widzą go i słyszą, mogą zadawać pytania poprzez czat. Szkolący udostępnia swój ekran z materiałami szkoleniowymi.
  • Do uczestnictwa w szkoleniu wystarczy dostęp do urządzenia podłączonego do Internetu, mikrofon / głośniki i wygodny fotel.
  • Platforma, na której odbywa się szkolenie jest dostępna przez przeglądarkę internetową. Dzień przed szkoleniem na podany adres e-mail zostanie przesłany link z dostępem do wirtualnego pokoju konferencyjnego. Należy w niego kliknąć, żeby przy jego pomocy móc połączyć się z trenerem oraz innymi uczestnikami szkolenia.
  • Materiały szkoleniowe oraz zaświadczenie o ukończeniu szkolenia otrzymają Państwo mailowo.

Załączniki

Formularz zgłoszenia online 30.01.2025 Zastosowanie Chatu GPT w administracji w praktyce.docx

Cena: 459 zł /osoba (zw. z Vat)
Cena zawiera:
  • udział 1 osoby w szkoleniu on-line
  • materiały szkoleniowe przekazane w wersji elektronicznej
  • certyfikat ukończenia szkolenia

Zgłoszenia prosimy nadsyłać do 28 stycznia 2025 do godz. 15:00

Płatności za szkolenie należy dokonać na podstawie otrzymanej faktury (przekazywanej w dniu szkolenia) w ciągu 7 dni przelewem.
Nie wymagamy płatności przed szkoleniem.

W przypadku potwierdzenia lub odwołania szkolenia wszyscy uczestnicy zapisani na szkolenie zostaną o tym poinformowani drogą telefoniczną, najpóźniej na dzień przed szkoleniem.

W przypadku rezygnacji ze szkolenia w terminie krótszym niż 3 dni robocze przed datą jego rozpoczęcia, uczestnik będzie zobowiązany do pokrycia całości kosztów szkolenia.

Potrzebują Państwo pomocy lub bardziej szczegółowych informacji? Prosimy o kontakt pod nr. tel. +48 731 856 330 lub +48 534 520 202 lub e-mail szkolenia@szkoleniaimpuls.pl.


Mogą Państwo zapisać sie na szkolenie używając naszego formularza poniżej.

Wszystkie pola oznaczone gwiazdką * muszą być wypełnione.


Dane do faktury - nabywca

Dane do faktury - odbiorca (wypełnić jeśli dotyczy)


Zgoda na przetwarzanie danych osobowych

Zgoda jest wymagana w celach rejestracji