ikona tel (17) 858 12 73
ikona tel 731 856 330 lub 534 520 202
ikona tel [javascript protected email address]
ikona tel Poniedziałek - Piątek 8:00 - 16:00

Szkolenie online - Nowa kadencja- sesja inauguracyjna rady. Obowiązki biura rady, przewodniczącego, radnych


Termin: 26 kwi 2024
09:00-13:00
Miejsce: Szkolenie online

Prowadzący:
Doktor nauk prawnych. Ekspert w zakresie prawa administracyjnego, ochrony danych osobowych, dostępu do informacji publicznej. Od 2010 r. prowadzi szkolenia dla jednostek samorządu terytorialnego, placówek edukacyjnych oraz podmiotów prywatnych. Autor publikacji na temat danych osobowych m. in. w Municipium, Portalu Samorządowym, Gazecie Prawnej, w tym dwóch publikacji książkowych. Współpracuje m. in. z Narodowym Instytutem Samorządu Terytorialnego. Inspektor ochrony danych w kilkudziesięciu podmiotach.

Program szkolenia

1. Obowiązki biura rady w związku z rozpoczęciem nowej kadencji:

a. Dokumenty i procedury.

2. Procedura zwołania sesji inauguracyjnej w orzecznictwie sądów:

a. Kto zwołuje pierwszą sesję.

b. Porządek pierwszej sesji.

c. Ustalenie porządku obrad

d. Ślubowanie radnych.

e. Wybór przewodniczącego i komisji.

3. Status przewodniczącego rady i wiceprzewodniczących.

4. Wybór przewodniczącego i wiceprzewodniczących rady:

a. Głosowanie na przewodniczącego i wiceprzewodniczących

b. Procedura wyboru (głosowanie jawne, tajne, elektroniczne).

5. Ślubowanie wójta;

6. Wybór członków zarządu powiatu;

7. Ukonstytuowanie się komisji rady;

8. Kolejne sesje rady;

9. Opis procedur uchwałodawczych (w tym uchwalania budżetu i wieloletniej prognozy finansowej) oraz ich nowelizacjami, opiniowaniem i uzgadnianiem,

10. Diety radnego (orzecznictwo w tym zakresie)

11. Omówienie i analiza uprawnień pracowniczych radnych (ochrona stosunku pracy radnego)

12. Ochrona wizerunku radnego i dóbr osobistych

13. Składanie oświadczeń majątkowych w związku z początkiem kadencji;





Sposób realizacji szkoleń online:


Załączniki


Cena: 419 zł /osoba (zw. z Vat) Cena zawiera: udział 1 osoby w szkoleniu on-line, materiały szkoleniowe przekazane w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia


Zgłoszenia prosimy nadsyłać do 24 kwi 2024 - 15:00
Płatności za szkolenie należy dokonać na podstawie otrzymanej faktury (przekazywanej w dniu szkolenia) w ciągu 7 dni przelewem.
Nie wymagamy płatności przed szkoleniem.
W przypadku potwierdzenia lub odwołania szkolenia wszyscy uczestnicy zapisani na szkolenie zostaną o tym poinformowani drogą telefoniczną, najpóźniej na dzień przed szkoleniem.
W przypadku rezygnacji ze szkolenia w terminie krótszym niż 3 dni robocze przed datą jego rozpoczęcia, uczestnik będzie zobowiązany do pokrycia całości kosztów szkolenia.
Potrzebują Państwo pomocy lub bardziej szczegółowych informacji? Prosimy o kontakt pod nr. tel. +48 731 856 330 lub +48 534 520 202 lub e-mail [javascript protected email address].

Prosimy wypełnić formularz

Wszystkie pola oznaczone gwiazdką * muszą być wypełnione.

W przypadku zgłoszenia więcej niż jednej osoby, dane pozostałych prosimy wpisać w poniższym polu.


Dane do faktury - nabywca

Dane do faktury - odbiorca (wypełnić jeśli dotyczy)


Zgoda na przetwarzanie danych osobowych

Zgoda jest wymagana w celach rejestracji