ikona tel (17) 858 12 73
ikona tel 731 856 330 lub 534 520 202
ikona tel [javascript protected email address]
ikona tel Poniedziałek - Piątek 8:00 - 16:00

Szkolenie online - Podpis elektroniczny w pracy urzędu w praktyce


Termin: 24 maj 2024
09:00-13:00
Miejsce: Szkolenie online

Cel:
Zapoznanie się z rodzajami podpisu elektronicznego i prawidłowością ich składania na dokumencie. Nabycie umiejętności prawidłowej weryfikacji podpisów złożonych na dokumencie. Zdobycie wiedzy jak postępować gdy pojawia się informacja o podpisie nieprawidłowym, nieważnym oraz o braku możliwości weryfikacji.

Adresaci:
Pracownicy sekretariatów, kancelarii, referencji, osoby decyzyjne, pracownicy posługujący się podpisem elektronicznym lub pracujące w systemach EZD, SOD, EPUAP2, informatycy

Prowadzący:
Trener, archiwista, inspektor ochrony danych, koordynator dostępności oraz audytor. Praktyk, nie teoretyk. Szkoli zarówno urzędy centralne, jednostki samorządu terytorialnego wszystkich szczebli oraz firmy sektora prywatnego. dyplomowany archiwista. Specjalista w zakresie dostępności cyfrowej i architektonicznej, biegły w znajomości standardu WCAG 2.1. Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń.

Program szkolenia

I. Obowiązki podmiotów realizujących zadania publiczne- podstawa prawna

1. Doręczanie dokumentów elektronicznych – w jakich sytuacjach ma zastosowanie poczta elektroniczna, a w jakich elektroniczna skrzynka podawcza;

2. Zakres niezbędnych informacji do opublikowania na stronach podmiotowych Biuletynów Informacji Publicznej;

3. Kiedy stosujemy podpis kwalifikowany

4. Sporządzanie pism w formie dokumentów elektronicznych;

5. Sporządzanie kopii pism otrzymanych w postaci elektronicznej;

6. Wymiana dokumentów pomiędzy podmiotami realizującymi zadania publiczne.


II. Podpisywanie dokumentów i weryfikacja poprawności podpisów

1. Podpisywanie dokumentów podpisem kwalifikowanym

2. Podpisywanie dokumentów podpisem kwalifikowanym w plikach formatu PDF

3. Podpisywanie wielu dokumentów

4. Weryfikacja podpisu – sposoby

5. Negatywna weryfikacja podpisu- sposób postepowania, skutki

6. Brak możliwości weryfikacji podpisu- sposób postępowania, skutki

7. Podpisywanie dokumentów na platformie

8. Weryfikacja dokumentów

9. Podpisywanie Podpisem Zaufanym

10. Weryfikacja Podpisu Zaufanego

11. Przedłużanie ważności i unieważnianie Podpisu Zaufanego

12. Kwalifikowana pieczęć elektroniczna - zastosowanie


III. Przykłady zastosowania podpisu w praktyce





Sposób realizacji szkoleń online:

 Materiały szkoleniowe oraz zaświadczenie o ukończeniu szkolenia otrzymają Państwo mailowo.


Załączniki


Cena: 439 zł /osoba (zw. z Vat) Cena zawiera: udział 1 osoby w szkoleniu on-line, materiały szkoleniowe przekazane w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia


Zgłoszenia prosimy nadsyłać do 22 maj 2024 - 15:00
Płatności za szkolenie należy dokonać na podstawie otrzymanej faktury (przekazywanej w dniu szkolenia) w ciągu 7 dni przelewem.
Nie wymagamy płatności przed szkoleniem.
W przypadku potwierdzenia lub odwołania szkolenia wszyscy uczestnicy zapisani na szkolenie zostaną o tym poinformowani drogą telefoniczną, najpóźniej na dzień przed szkoleniem.
W przypadku rezygnacji ze szkolenia w terminie krótszym niż 3 dni robocze przed datą jego rozpoczęcia, uczestnik będzie zobowiązany do pokrycia całości kosztów szkolenia.
Potrzebują Państwo pomocy lub bardziej szczegółowych informacji? Prosimy o kontakt pod nr. tel. +48 731 856 330 lub +48 534 520 202 lub e-mail [javascript protected email address].

Prosimy wypełnić formularz

Wszystkie pola oznaczone gwiazdką * muszą być wypełnione.

W przypadku zgłoszenia więcej niż jednej osoby, dane pozostałych prosimy wpisać w poniższym polu.


Dane do faktury - nabywca

Dane do faktury - odbiorca (wypełnić jeśli dotyczy)


Zgoda na przetwarzanie danych osobowych

Zgoda jest wymagana w celach rejestracji